Pakalpojuma cita informācija

vienu līmeni uz augšu  iepriekšējais  nākamais

Pakalpojuma cita informācija satur datus par izvēlētā pakalpojuma piesaistītajiem normatīvajiem aktiem, administratīvā procesa iespējām, par atgādinājumu un brīdinājumu pakalpojuma pieprasītājam.

Pakalpojuma cita informācija
Pakalpojuma cita informācija

Paziņojumi

Pārsūdzības iespējas (administratīvais process):
oAdministratīvā procesa iespējas – attēlo administratīvā procesa iespējas. Ja tādas pakalpojumam nav definētas, tad attēlo: „Nav.
Atgādinājums:
oAtgādinājums pieprasītājam – attēlo pakalpojuma pieprasītājam atgādinājuma tekstu.
oPieteikt atgādinājumu – spiedpoga paredzēta atgādinājuma pievienošanai par pakalpojuma pieteikšanu. Uzklikšķinot uz spiedpogas, tiek atvērta lietotāju atgādinājuma ekrānforma (skat. aprakstu Lietotāja informācija). Aizverot lietotāja atgādinājuma ekrānformu, sistēma atgriežas iepriekšējā formā jeb pakalpojuma citas informācijas ekrānformā.

Piezīme! Spiedpoga tiek attēlota tikai tad, ja lietotājs ir autentificējies portālā.

Pakalpojuma cita informācija autentificētā režīmā
Pakalpojuma cita informācija autentificētā režīmā
Brīdinājums:
oBrīdinājums pieprasītājam – tiek attēlots brīdinājuma teksts, kas paredzēts pakalpojuma pieprasītājam. Ja nav definēti pakalpojuma pieprasītājam neviens brīdinājuma paziņojums, tad tas netiek attēlots.

Normatīvie akti

Vienam pakalpojumam var būt vairāki normatīvie akti, tie tiek attēlots katrs savā datu blokā. Par katru no šiem aktiem tiek attēlotā un pieejama šāda informācija:

Normatīvais akts – ieraksts, kurā tiek attēlota informācija par pakalpojuma apraksta versijai piesaistīto normatīvo aktu.
oNormatīvā akta nosaukums – dokumenta nosaukums.
oVeids – normatīvā akta veida nosaukums.
oPiezīmes – normatīvā akta piezīmes.
oIzdevējs – normatīvā akta izdevējs.
oDokumenta Nr. – normatīvā akta numurs.
oSpēkā stāšanās datums – normatīvā akta spēkā stāšanās datums.
oAtvērt – tīmekļa vietnes nosaukums, kas attēlots kā hipersaite. Uzklikšķinot uz nosaukuma, jaunā pārlūkprogrammas ekrānformā tiek atvērta ārējā tīmekļa vietne, kurā iespējams apskatīties normatīvo aktu.

Piezīme! Ja normatīvajam aktam ir definētas vairākas tīmekļa vietnes, tad tās tiek atdalītas ar simbolu " / ".

Piezīme! Ja normatīvajam aktam nav definētas nevienas normatīvā akta tīmekļa vietnes, tad šo elementu neattēlo.

Piezīme! Normatīvo aktu bloki savstarpēji tiek kārtoti alfabētiski, secībā vispirms pēc dokumenta nosaukuma un tad pēc dokumenta spēkā stāšanās datuma dilstoši.

Pakalpojuma klasifikācija

Pakalpojuma funkcija – tiek attēlots un paskaidrots kāda pakalpojumam ir darbību izpilde.
Pakalpojuma uzdevums – tiek attēlots un paskaidrots kāds pakalpojumam darba uzdevuma mērķis vai virziens.
Pakalpojuma nozare – tiek attēlots un paskaidrots kāds pakalpojumam ir darbības lauks, kurā tas funkcionē.

Piezīme! Ja pakalpojumam nav definēta nozare, tad to neattēlo.

Uzziņas par pakalpojumu

Pakalpojuma uzziņās tiek attēlota kontaktinformācija un pēdējo veikto izmaiņu datums (skat. aprakstu Uzziņas par pakalpojumu).

Lietotājs var veikt šādas darbības:

Atgādinājuma pieteikšana – šī darbība ir pieejama tikai autentificētam lietotājam.
Normatīvā akta tīmekļa vietnes atvēršana.
Pakalpojuma turētāja organizācijas tīmekļa vietnes atvēršana – no datu bloka ‘Uzziņas par pakalpojumu’ (skat. aprakstu Uzziņas par pakalpojumu).

Šīs lapas saite: https://epakalpojumi.latvija.lv/Help/index.html?lvp_ppk_service_info.htm